These are hectic days.

Festival omsider overstått. Ikke fullt av folk, men fullt vellykket.

Mange telefoner, intens tohjuls kiwi-guiding, radiodebut og utallige kilometer seinere, var dette hvertfall min morsomste Rumble.

Tidenes mest random booking skaffet oss et (sitat) recent-polish-six-mouth-to-feed monster, etter at hr. Skaffe Husvære sviktet på akkurat det punktet.
Det var storveis, vi digger nattlig vegetarcurry, mac’er overalt og glade badegjester.
Klikk og pang(PS3 Rockband med høretelefoner og forsterkede «instrument»lyder) i Warsawa på vei. Vi må legge oss i hardtrening. Fus på trommer…

Mitch & Mitch for alltid. De rocka ett tidlig-ettermiddagstomt Mono i hetebølgen, og spilte gebisset ut av en mann på Motangen. Om du ikke hadde noe polsk favorittband før, har du det nå.

Jobben, føles fint lite jobbaktig, folka er naaaajse. R er misunnelig… Jeg bruker mer tid enn jeg tror på det, for det jeg driver med kverner til enhver tid, i tillegg til at jeg skriver en del på kveldstid. Men bevares(!), jeg koser meg, får møte masse hyggelige folk, og tror jeg får det til sånn passe.

Nå, er det imidlertid natt, for bella mia setter M-o i morgenfugl.

fred ut

Legg igjen en kommentar

Filed under musikk

Legg igjen en kommentar