Bølgebord + Girl Geek Dinner = <3

Bølgen er over oss.

Jeg elsket google wave fra første øyeblikk. Bølgen ligger nært, om enn rykkvis og læggete, måten jeg best liker å kommunisere. Overalt, når jeg vil, og med hvor mange jeg vil. Jeg digger livetypingen, redigeringsmulighetene, typografihumoren (litt stor rosa Comic Sans = engleskolefont) Og, med fare for å tråkke på tær, i motsetning til hva jeg har sett av de herrebølgene jeg har deltatt i, var det særdeles lite metabølging før jeg opplevde bølgen som nyttig.

Det tok hur kort tid som helst før det utviklet seg geniale samtaler om alt fra dype livsnervepirkende temaer som sminke og konsum, til opplysende diskusjoner om preging og utsatte barn, eller webanalyse og SEO . Og gjerne i samme bølge samtidig. Not a problem.

Som det mest naturlige i hele verden oppsto Bølgebordet 1.0:

Vi samles på Villa Paradiso fredag 4. desember klokka 19. Siden en Girl Geek Dinner har vært oppe til debatt, men jeg har prokrastinert, foreslår jeg en fusjon. Det er ikke på Sagene, men bølgen er jo semigeeky…

Derfor: Kan og vil du den 4., si ifra innen fredag 13. (oooh!) My girl Aina orger og blir vi mange utvider eller flytter vi oss.

Og er du ikke på bølgen, men vil, har jeg invites.

10 kommentarer

Filed under ymse

10 responses to “Bølgebord + Girl Geek Dinner = <3

  1. veel. jeg er geek, men jeg har ikke bølgen, om det siste er et krav må du nesten sende meg en invite 😉

  2. vaarloek – det er bare å bli med. kanskje KA kan legge til en ekstra på bølgeundersøkelsen, slik at jeg har riktig count. 🙂

  3. ajjabajja

    Ja, Løken er lagt til i bølgebordbølgen, men har enn så lenge ikke svart.
    Det er åbviusly ikke noe must å bølge, men vi vil mer enn gjerne ha deg med.

  4. Mia

    Skjønner ingenting eg. Men vil gjerne være med??

  5. Jeg vil gjerne ha en invite:)
    Men det høres veldig gøii ut med dette bølgebordet også…men er det for sent å evt. melde seg på?
    Hilsen Cathepusen 🙂

  6. ajjabajja

    Har du en mailadresse, så sender jeg waveinvite. Send melding til @ainak på twitter hvis du vil være med 4. des. Siste frist i morra tror jeg.

  7. ajjabajja

    Send meg mailadresse enten på twitter (@ajjabajja) eller her så får du waveinvite. Hvis du vil være med 4. desember, ta kontakt med @ainak på twitter 🙂

  8. Frode Ramone

    Ååja. Det er det som er bølgebord. Jeg er herved opplyst.

  9. årh. bølge ja. jeg må jo svare! jeg vil være med! har bare ikke tatt meg tid til å skjønne THE WAVE ennå.

  10. oi, nå kom jeg plutselig på en educational fiksjonsfilm om et lær-kidsa-om-nazismen-prosjekt på en skole i California. The Wave. freaky greier.

Legg igjen en kommentar

