Utdrix – Blir det noe på dere?

Helg overstått. Jeg kan like høst i sommerskrud. Ikke minst når 14 jenter er samlet og en venninne skal drikkes ut. Etter det tilsynelatende obligatoriske og grenseløst kleine karaoke/video/musikkinnspillingsinnslaget (med kostymer ob-vi-ous-ly) ble det en runde tipsytrening, lunsj på tjuvholmen og champagnekurs. Deretter hopping fra 5’ern på Ulvøya, og sjømat i hagen til M&M på Holtet. Fine greier. Fin gjeng, fine ting, fin svømmetur etc. Flere av jentene som var med i går har jeg oppriktig savnet. Som for eksempel min tidligere partner in crime, samboer, sørlending og felles håndballnerd Lissi.

En ting har fått meg til å gruble en del. På Ulvøya var det tid for spørrelek. Den vordende måtte svare på hva hun hadde gjettet sin kommende hadde svart på en rekke spørsmål. Pikante sådanne (så klart) Og det var ikke svarene som ble gitt på spørsmålet om hvor ofte de hadde sex, som var noe spesielt oppsiktsvekkende, men heller reaksjonene rundt. Og det gjorde at tematikken hang i hele kvelden. Hvor ofte har man egentlig sex når man er i et forhold? På noen virket det som om det var noe man alt i alt helst ville slippe, mens andre ble snurte hvis man ikke fikk noe 3 ganger i uka.

I den opphetede debatten ble andre forespurt, og jeg la ut et tweet, sånn for å se om det var noen respons å få. Det er mulig det ble tolket som TMI og fylletvitring, so be it, men det som vakte min nysgjerrighet var at jeg fikk to svar som tilhørte det statistiske toppsjiktet så langt. Twitter er jo rimelig gjennomsiktig, og jeg skjønner at man ikke vil si: -Næ, vettuhva, jeg lager sex en gang i måneden, hvis heldig. Står det bra til deler man gjerne under fullt navn, hvis ikke er behovet for å dele ikke fullt så presserende. Så da må en anonym poll til, for dette er virkelig noe jeg lurer på.

Ellers så har jeg lagt med noen snaps fra en glorious dag (minus abbaintroen) Og jeg ber mine venner bite seg merke i at jeg, dersom jeg noen gang skulle giftes, ville sparke en forlover uten å blunke, hvis utdrikkingen inneholdt pinligheter i det offentlige rom. Andre sanksjoner ville også blitt tatt i bruk

2 kommentarer

Filed under 1

2 responses to “Utdrix – Blir det noe på dere?

  1. Tilbaketråkk: Leserundersøkelsen er klar! | Frøken Makeløs

  2. Tilbaketråkk: Eventyr « Ajjabajjas gjøren og laden

Legg igjen en kommentar

